拍的真好雖然我看不懂 :P。



I dreamed I was missing 我夢見我行蹤不明
You were so scared. 你被嚇壞了
But no one would listen 卻沒有人願意傾聽
Cuz' no one else cared. 因為沒有任何人在意

After my dreaming 夢境終止時
I woke with this fear. 我帶著這恐懼醒來
What am I leaveing, 我會留下什麼
When I am done here? 當我在此告一段落

So if you're asking me I want you to know... 所以如果你問我 我想要你知道

When my time comes 當我的大限已到
Forget the wrong that i've done 忘了我曾犯下的錯
Help me leave behind some reason to be missed 幫我留下讓人想念的理由
And don't resent me 不要怨恨我
And when you're feeling empty 當你覺得空虛
Keep me in your memory 將我勞牢記住
Leave out all the rest,Leave out all the rest. 其他的並不重要*2

Don't be afraid 不要害怕
Of taking my beatings 我已調整好我的節奏
Of shit behind me. 我已分享我的成果

I'm strong on the surface 表面的我無比堅強
Not all the way through. 卻並非一直如此
I've never been perfect 我從來就不曾完美
But neither have you. 而你也一樣

Forgetting 忘記
All the hurt inside you've learned to hide so well. 所有小心藏起來的身埋痛苦
Pretending 假裝
Someone else can come and save me from myself. 有人可以帶我掙脫自己
I can't be who you are... 我永遠都無法變成你





純音樂版本:http://blog.pixnet.net/EsovM/post/14390180











arrow
arrow
    全站熱搜

    EsovM 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()